seppo 0 Postad 5 Juli , 2004 Hej! Matarpumpen på min MD 21 läcker och verkstäderna säger att packningssatsen inte finns längre utan de vill sälja en pump i stället för 3300 kronor.Någon som vet om det finns packningssatser liggande någonstans eller går det att sätta dit en elektrisk matarpump istället? (kostar 800-900 kr) Och i så fall vilken modell?Effekt och så.dvs tryck och flöde Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maltei 0 Postad 5 Juli , 2004 Hej ! Jag tror att jag har precis samam problem. Motorn varierar i varv etc. Pumpade och såg en rännil från matarpumpen. Skruvarna var dock lösa... kolla det! Verkar vara riktigt jobbigt att demontera den lilla rackaren också! Är intresserad av hur du löser detta! (Hittade även en kraftigt deformerad bricka vid en banjokopppling på inröret på högtryckspumpen) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Christian Lindholm Postad 7 Juli , 2004 Kontakta Göteborgs Marinservice AB för dom har satser. 031-7078680. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maltei 0 Postad 16 Juli , 2004 Dom har inte alls satser! Kollade i förra veckan. Kollade på Peugout center i GBG, men kunde inte hitta rätt pump. Man borde dock kunna ersätta den pumpen med någon annan mekanisk eller eller elektrisk? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser