Gå till innehåll
onsdag 18 december 2024
Bregott_22

Bregott har seglat färdigt---Trollet loggar ut

Rekommendera Poster

Dags att logga ut för sista gången.

Det har varit mycket intressant att under enbart en månad se reaktionerna på mina idiotiska inlägg. Men det mest konstiga har nog varit att medlemmar verkligen argumenterat emot dem. Regel nummer ett är ju att tiga ihjäl de som enbart är ute för att provocera.

Önskar alla en skön sommarCool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Liknande metod som den där eleven från konstfack, som fejkade ett självmordsförsök på Västerbron, i Stockholm. Lyckades engagera flera medmänniskor och fick skjuts till St Görans psykakuk för att få mera hjälp.

Skoja´ bara...

Inte ett helt snyggt sätt att engagera medmänniskor på!

Senast ändrad av maxb | 01 maj 2009 | 10:25

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är bra att öva upp förmågan att upptäcka idioter. Helt klart. Om man ska reta upp sig på allting som går att reta upp sig på här i världen, amerikanska mafiaadvokater av Quisling-typ t ex, så har man snart inget annat för sig. :-) T ex kan man öva sig i att inte reta upp sig på föregående mening. :-)

Samtidigt så finns det väldigt mycket hjälpsamhet här på forumet som då känner sig missbrukat? Så... :-(

Senast ändrad av Anders_St | 01 maj 2009 | 11:10

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bye bye

Senast ändrad av AudiTQ | 01 maj 2009 | 11:28

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Just wait and see...

Man kan ju starta om med nyck nick, som en del gjort ett otal gånger. Hur fasen kommer de ihåg sina lösenord? En lång lista vid datorn kanske.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

funkar det inte bra med samma lösenord?  reflekterade aldrig på att bregott var ett troll tyckte bara det liknade en annnan tidigare avhoppad med-lem 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

....vet vem du menar ;)   tanken slog mig några ggr kan jag erkända....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grattis till jobbet, flickvännen, puberteten, bostad eller vad det nu kan vara som gör att du fått ett liv.

:-)

vink vink

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

heh, måste va nå i den stilen :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kan inte erinra mig ett enda inlägg från smörpojken. Men jag har nog lärt mig att läsa selektivt.

Om nån skojar så är det på sätt och vis lovvärt initiativ. Har nån orken att få nån att skratta så är det ur mitt perspektiv positivt. Jag är inte inne på den här sajten för att jag är speciellt seriös.

Så vet ni det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...