evson 0 Postad 29 April , 2009 Hej, jag är på jakt efter en snygg och bra lcd tv till min båt. Jag vill att den skall ha inbyggd dvd gå att köra med boxer kort, gärna runt 20'' och vara hd-ready. Har kikat lite på en som heter LG M228WDP-BZ som finns på dustin för 3254:-. Sedan har ju Dmtech, Andersson, Denver och vissa andra också modeller, men jag tycker detta verkar vara en hel djungel..någon som har några bra tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 29 April , 2009 kolla på smartson.se /Zinderella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 29 April , 2009 Denna har jag spanat in DMTech LV22XVM Att den går på 12V e ett krav. Verkar få som gör det i denna storleken. Vill inte ha omvandlare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
evson 0 Postad 30 April , 2009 TACKAR!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
evson 0 Postad 30 April , 2009 Tack för tipsen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
evson 0 Postad 30 April , 2009 Hmm, såg på prisjakt att den inte är boxer godkänd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 30 April , 2009 Får ja kolla upp. Tanken var ju att sätta i mitt boxerkort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 30 April , 2009 På både BRL och Netonnets hemsidor står det att boxerkort ska fungera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 30 April , 2009 Om nån har en bra ide på montering av tv antenn? En tillfällig sån, alltså vill inte borra några hål. så skulle jag vara tacksam! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser