hunden 0 Postad 27 April , 2009 hej ! jag hade tänkte att måla om lite inne i min båt men jag undrar vad ja ska ha för färg till det, det är en plast båt. går det bra man vanlig lack färg eller måste ja har nån speciell färg? mvh roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petgre 3 Postad 27 April , 2009 Rekommenderar någon riktig båtfärg. Både Hempel och International har både en och tvåkomponentsfärger. De är gjorda för en båt, så merskillnaden i pris är i mina ögon motiverade. //Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 225 Postad 27 April , 2009 Köper du Biltemas Topcoat så är prisskillnaden lika med noll!http://www.maringuiden.se/forum/;thread=278592 Du skriver inte vad du ska måla om, så jag chansar på att det är ett tidigare topcoatat plastskrov, eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hunden 0 Postad 27 April , 2009 jag hade tänk att måla i hålen under sätena och dynerna där man kan förvara saker så det blir lättare att hålla rent. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser