ovik570 0 Postad 26 April , 2009 Äntligen är hon hemma Lite städning etc. kvar bara sen så Vi hörs Håkan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 26 April , 2009 Det gör vi. Under sommarens lopp kommer jag säkert att finna pryttlar i mina gömmor som var tänkta för just Terrafobica. Jag brukar ju åka hem till Gävle några ggr/år, så då kan jag väl ta med det jag hittar. Lycka till nu och se upp för alla förtretliga grynnor i Gälvletrakten Kommer ev upp en sväng med båten i juli och ligger i så fall i Husse eller hos en kompis i Utvalnäs om vattenståndet tillåter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ovik570 0 Postad 26 April , 2009 He he ! Du är välkommen hos oss på kullerharen också ska Du veta. Keep in tutch, stava jag rätt??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 26 April , 2009 Kullerharen? Är du medlem i Bomhus båtklubb? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Opus 0 Postad 30 April , 2009 Funderar också på att privatimportera jänkarbåtar, men med deras klimat (Florida) är ju gamla båtar med mer än 15 år på nacken ganska slut och lite vrakvarning. Jänkarmotorer är ju också ömtåliga saker som dessutom brukar vara ganska trötta om de gått ett par säsonger i staterna. Var tog du din båt ifrån? Gick allt bra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser