Haraldsson2 0 Postad 26 April , 2009 Tjena!!! Jag undrar vilken skillnad det är på dessa två motorer. Båten kommer att vara en HR 480sc. Jag vet att suzukin väger ungefär 50kg mer än yamahan. Suzukin har även större cylindervolym. Påvärkar det mycket med vikten eller volymen????? Vilken motor är bäst av dessa två???? Någon som kört båda och vet skillnaden??? Är tacksam för snabba svar.. Senast ändrad av Haraldsson2 | 26 april 2009 | 16:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
blacky477 1 Postad 26 April , 2009 hej ,,, jag gillar suzuki ,, haft det istort sett hela livet ,,, funkat klockrent för mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 April , 2009 Och jag skulle utan tvekan välja Yamaha..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Haraldsson2 0 Postad 26 April , 2009 Varför?motivera gärna?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
blacky477 1 Postad 26 April , 2009 YAMAHA E EN DRIFTSÄKER MOTOR ,, SÄLLAN FEL PÅ DOM ,,, MEN SUZUKI HAR MER SÄLLAN FEL Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 April , 2009 Jag har haft ett flertal Yamaha och alla har fungerat felfritt. Har dock sett några Suzuki som tjurat. Därmed inte sagt att Suzuki är dålig. Du får låta ditt hjärta avgöra (som att välja mellan SAAB och Volvo). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser