Jippe 0 Postad 25 April , 2009 Hej !! Har varit på Biltema och köpt växelhusolja till min Evinrude 50hk från -86. Har aldrig bytat någon olja innan och undrar om de är lätt? Räcker det verkligen med den lilla tuben man köper på biltema? Känns som de kan rymmas mer men som sagt, aldrig provat. Tacksam för svar!! //mvh Jimmy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 25 April , 2009 Det är inte svårt. Du trycker in oljan i nedre hålet tills det kommer ut i övre. Men jag tror inte att en tub räcker, skulle tro att det går i 4-5 dl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denne 1 Postad 25 April , 2009 Har för mig att det går i 3,5 tuber av biltemas storlek i min johnson 50hk å det e ju samma växelhus som ditt.. /Denne Senast ändrad av denne | 25 april 2009 | 15:17 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jippe 0 Postad 25 April , 2009 Okej, tack för svaren! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser