CaptainHowdy 1 Postad 28 April , 2009 Historien om dom med gummibåten var väl ganska irrelevant tycker jag. Att dom bestämde sig för att köra båt när de var på aschlet var ju dumt, men det gick ju bra. Sen var dom ju riktiga klantskallar på bryggan, då fick dom väl skylla sig själva. Man ska väl inte behöva vara nykter för att man är i närheten av vatten. Det finns dom som gör minst lika korkade grejer på land. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Virgo 2 Postad 28 April , 2009 Martin! Om man kan vara onykter nära vatten utan att falla i så är det gott och väl. Men om man inom 2 timmar tar 2 ofrivilliga dopp i berusat tillstånd, ja då bör man antingen hålla sig borta från spriten eller vattnet. Förr eller senare kommer det att belasta något försäkringsbolag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainHowdy 1 Postad 28 April , 2009 Jag tycker ju att det låter som den killen hadde problem med spriten. Hadde han haft en sommarstuga vid en trafikerad väg hadde han varit lika farlig för sig själv. Antagligen hadde han då satt sig på cykeln för att handla groggvirke och blivit överkörd eller nått. Enligt min mening så har den här tråden börjat handla om att ingen bör dricka alkohol. Och ärligt talat skulle det nog inte vara lagligt att släppa någon ny form av drog som ställer till med så mycket elände som alkohol. Men det är ju en helt annan femma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 28 April , 2009 Detta med alkohol och sjöfart är väl egentligen bara ytterligare något som stödjer Darwins teorier? Ha´ t pent S Ps( Min gode herr kustbevattningsinspektöööör,,, ja är inte så tror som du full att jag är...) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainHowdy 1 Postad 28 April , 2009 Sen kanske den där snubben borde hålla sig till vatten istället för sprit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser