Groenling 3 Postad 23 April , 2009 Sökte litet på forum men hittar inget bra svar. Hålet sitter på akterspegel, är ca 6 mm i diameter, över vattenlinjen. Skall man stoppa i litet spakel typ gelcoat? Räcker detta? Sven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edestig 1 Postad 23 April , 2009 jag skulle nog slå in en rund träplugg först och slå in den lite längre så att du kan lägga ett första lager fiberspackel och sedan gelcoat längst ut .... mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seagate 0 Postad 9 Maj , 2009 Tja! Om jag vore som du skulle jag slipa upp hålen till en krater från båda siderna skrovet. Sedan plasta igen de. Hål efter trimplan badbrygga tätades på detta vis. // S Senast ändrad av Seagate | 09 maj 2009 | 14:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 9 Maj , 2009 Det beror ju på var hålet sitter. Man skall inte bruka mervåld än nöden kräver. Sitter det en bit över vattenlinjen skulle jag täta med gelcoatspackel. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser