Lupus 0 Postad 20 Augusti , 2009 Jag är bara kadett :-( men vill bli minst kapten,,,,, hur gör man. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 21 Augusti , 2009 Det är bara att svara på inlägg eller skriva egna trådar, du skall se att du också blir kapten en dag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-somena- 0 Postad 21 Augusti , 2009 Jo du Kalman, trollen behöver mat dom ochså. Här matas trollen med falukorv ! Senast ändrad av -somena- | 22 augusti 2009 | 06:05 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 21 Augusti , 2009 Inte utan att jag tycker lite synd om Dig o Trådskaparen, Ni borde i Ärlighetens namn bli Dubbade,Det är det minsta ni kan Begära !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lupus 0 Postad 21 Augusti , 2009 över 4000 inlägg, de e bra jobbat de. Du äger Hedersmedlem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 27 Augusti , 2009 I så fall - med all den skit du skrivit i dina 91 inlägg borde du faktiskt få bli hedersmedlem redan nu tycker jag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Augusti , 2009 Du vill inte bli mer än kapten skriver du, hur skall du göra då? befordringen kommer ju via antalet inlägg, skall du sluta skriva eller byta nick? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 September , 2009 Nu Somena är du örlogskapten, så ditt beslut blir? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 September , 2009 Mitt förslag lyder, kom tillbaks igen som Menosa..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 11 Oktober , 2010 Och här är inlägg nr 5000! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 Oktober , 2010 Grattis men det står 5009 just vid lasandets stund. Du stiger i graderna. Senast ändrad av orven | 13 oktober 2010 | 23:22 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 4 December , 2010 Det gör alla som inte håller på att sjunka... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser