Uttern510 0 Postad 19 April , 2009 Hej alla, Har köpt en gammal mercury 80hk ifrån -88. Min fråga är om det skall vara ett litet hål i godset motsatt sida propellern? Hålet ligger alltså vågrätt med propellern men är på den rundade sidan. Vore tacksam för svar om funktionen på hålet om det skall vara där! MVH Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uttern510 0 Postad 20 April , 2009 Ingen som har en liknande mercury som kan hjälpa mig med min fråga? MVH Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 20 April , 2009 Litet runt hål på ca 2mm är hål för tryckloggen ,kola att du har en slang lite längre upp prova o blås i den då ska det blåsa i detta hål Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uttern510 0 Postad 20 April , 2009 Tack Wanmar!!! Skall undersöka detta ikväll! MVH Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uttern510 0 Postad 20 April , 2009 Tack så hemskt mycket Wanmar! Blåste i röret och luften kom ut där. Nu kan man sova lungt ikväll! Härligt forum det här! Tack än en gång !!! MVH Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 20 April , 2009 seru va enkelt när man vet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser