gravis 0 Postad 29 Maj , 2009 Helt suveränt, du kan nog starta massproduktion då jag också skulle vilja köpa en uppsättning. Snyggt jobbat!! //Gravis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yknips 0 Postad 29 Maj , 2009 Snyggt jobb grpledaren - vad säger du om att byta tjänster? Jag har byggt en kompressordriven kylbox som jag monterat i utrymmet under ratten på en 59 DC. Snyggt integrerad och topcoatad front med gångjärnsdörr. Kyler smörgåsarna alldeles förträffligt. En sådan till dig och en fenderhållare till mig - nå? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
grpledarn 0 Postad 29 Maj , 2009 Hej! Tack för att ni uppskattar arbetet, hållaren sitter tyvärr inte på min båt utan på en kompis båt. Det är sådant här arbete som är riktigt roligt, man kan ligga och fundera på kvällarna på kammarn på olika projekt, allt ifrån den lilla roddbåten till större båtar. Drömmen vore att få hålla på med sånt på heltid istället för på middagar eller ett par timmar före eller efter jobbet. Mvh Grpledarn Senast ändrad av grpledarn | 29 maj 2009 | 21:21 Senast ändrad av grpledarn | 29 maj 2009 | 21:22 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
59DC 0 Postad 17 Augusti , 2009 Tja! Riktigt snyggt gjort grpledarn. Har inte tillgång till svets och material så jag köpte fenderhållare på SeaSea och skruvade fast på höger sida av motorn. Fungerar mycket bra, visserligen bara för två fendrar men man spar plats i stuvutrymmena. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser