flipper_700 0 Postad 18 April , 2009 Hej! Har en Flipper 700, och vill bygga nån sorts förvaring ovanför spisen. Har sett mycket bilder på skjutluckor. Nån som vet var man kan köpa spårlister, eller måste man fräsa egna. /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dejsa 1 Postad 15 April , 2010 Jag undrar samma sak som Fredrik så därför lyfter jag tråden igen. Jag är även intresserad av liknande luckor att ha i aktern precis ovanför soffan. De senare 700:orna har det. Är det någon som vet var man kan få tag på sådana här? Det borde ju finnas några färdiga skenor eller liknande på metervara i bygghandeln. Eller? Någon som vet? Söker ni på Flipper 700 på Blocket så hittar ni några så ni kan se vad jag menar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Macke75 0 Postad 15 April , 2010 Hejsan Fredrik! Du kan köpa lister hos företag som tillverkar inglasningar,uterum.Jobbar själv i denna branshen,och vi har även mindre aluminiumlister som ofta används till montrar. lycka till Macke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser