ankaon 0 Postad 17 April , 2009 Nån som har efrfarenhet av Motor & Fritid i Lindesberg KB http://www.blocket.se/vi/20245858.htm?ca=1_9_s Funderar på att skicka en propeller på lagning dit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 17 April , 2009 Laga för ca 500 Undrar vad de blir för by smide? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ankaon 0 Postad 24 April , 2009 Ingen som har nån erfarenhet av Firman / Personen i fråga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ricke 0 Postad 24 April , 2009 Conny i Lindesberg diskuterades förra hösten i den här diskussionen som startade 30/8 2008 Fråga: Kan jag laga denna propeller? Conny har lagat propeller åt mig, han svetsar, balanserar och målar så att någon större skillnad mot ny ej kan ses. Jag har alltså egen god erfarenhet. Conny berättade för mig att han ärvt yrket efter sin far, där finns alltså lång och god erfarenhet. Mvh /Ricke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jocke203 0 Postad 10 Maj Finns denna Conny fortfarande kvar? Någon som har kontaktuppgifter:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 152 Postad 10 Maj Riwall Sjötorp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser