sm7stu 0 Postad 11 April , 2009 Nu kommer ännu en kanske dum fråga ,hur vaxar man ovanpå där det är skrovlig yta ,den är väl för man inte ska halka men även där behövs vax o polering.. Hur gör ni?? Bara tuta på med polermaskinen eller? Ps. har nu provat nya TCNano ... Funkar kanon!! // Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 11 April , 2009 Vaxar inte där, bara tvättar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 11 April , 2009 Det finns ett speciellt nonslipvax som Lefant gör. Det brukade vi använda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 11 April , 2009 Jag undviker att polera skarndäcken och gångytorna. I de fall jag känner att jag måste vaxa, lägger jag på med en skurborste. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sm7stu 0 Postad 6 Maj , 2009 Det med skurborste och vax funkade kanon !! Tack för tippset! // Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser