Perra31 0 Postad 9 April , 2009 Hallå ska börja med att montera bogpropellern nu undrar vart man ska sätta reglaget för styrningen vänster eller höger sida om ratten (Bayliner 2655) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davahl 0 Postad 9 April , 2009 Jag hade satt den till vänster. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 10 April , 2009 Min pappa monterade reglaget så han kör den med foten. Båda händerna fria Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 10 April , 2009 Mitt reglage sitter i gasreglaget- kanon då man kan styra med ena handen och sköta både gas, växel och bogpropp. med den andra. Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
350mag 0 Postad 10 April , 2009 Hej ! Min har jag monterat till höger om ratten, eftersom jag är högerhänt så kändes det naturligt att hålla i ratten med vänster hand och köra bogen med höger, samt att man har nära till gas och växelreglaget,men för det mesta använder jag fjärren som hänger runt halsen när jag ska förtöja. Mvh Magnus! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 10 April , 2009 Mitt reglage satte jag till vänster om ratten. Gas/växelreglaget sitter t.h. Tänkte att jag skulle kunna sköta båda samtidigt. Har funkat bra. Mvh/Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Treudd 0 Postad 10 April , 2009 Mitt sitter på höger sida (samma som gasreglage) , ganska praktiskt tycker jag. Du behöver aldrig släppa ratten med vänster hand (byta hand du styr med). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Perra31 0 Postad 10 April , 2009 Lutar nog åter höger sida Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser