hambru 0 Postad 6 April , 2009 Hej ,jag har en helt ny båt,gått bara en seasong.Jag är amatör och behöver råd inför start på seasongen.Båten är rent men räker med att bara vaxa den ? el ngt mer...? Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 April , 2009 Nä, räker är gott, men det behöver du inte till båten. Helt ny, men gått i sea en song? Påminner mig om denna annons på blocket: http://www.blocket.se/vi/20693364.htm En GPS, inte bara ny utan jätteny! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 April , 2009 En tvätt och en lättare polering om den inte blir helt ren, sedan vaxning. Det är nu du lägger grunden för att båten skall fortsätta se fin ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 7 April , 2009 Ett nytt lågvattenmärke, tycker jag. Detta är ett forum och inte en stavnings-skola. Nya skribenter bör bemötas med lite extra respekt. Skärpning !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 April , 2009 Du känner inte Flipper än....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser