KureK 0 Postad 5 April , 2009 Hej:-) Jag undrar om någon vet om det finns någon båt recond firma i Stockholms området, som kan hjälpa mig att lösa problemet, Mvh Kurre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 6 April , 2009 Hej! ...och välkommen till Maringuiden, säger jag fast jag inte är medlem. Denna del av forumet handlar om problem o synpunkter på själva forumets teknikaliteter, och är ganska avsomnad så här års. Många grejar ju med sina båtar. Prova att skriva din fråga på någon av de andra forumdelarna, t.ex. övrigt snack eller motorbåtssnack så får du nog svar snart! Då lyfts nämligen frågan även i alla forum som många kikar på. Själv är jag göteborgare och kan inte svara på frågan. Lycka till! Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 April , 2009 Men hur lat kan man bli? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 April , 2009 Jag är också Göteborgare, men här sitter det reklamblad i varenda hamn på firmor/personer som säljer båtrekond. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slommen 0 Postad 28 April , 2009 bara att välja vilken bilrekond eller lackering som helst.om du tar en polering lackförsegling har du ett bra skydd mot alger och påväxter, har jag hört av en som är kunnig inom polermedelsbranchen och av en båtfirma.skall själv polera båten i morgon och lackförsegla den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
velig 0 Postad 28 April , 2009 Maila mig på piltorp@yahoo.se Kan hjälpa dig med rekond av båten och lägga 2 komponents lackskydd Men vi tar detta via mail Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 29 April , 2009 För rekond firmor i stockholm??? så opraktiskt! Vore ju smartare om dom annonserade i stockholm! Eller?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lil-Bossan 0 Postad 30 April , 2009 Jag vet inte hur ni har det på ostkusten men här på västkusten annonserar ungdomar om att hjälpa till med bl.a. tvättning, polering och vaxning av båtar för en rimlig peng. Och det blir j-igt bra. Ursäkta utttrycket. Men det är befogat. Jag har sett resultatet Här står det annonser på telefonstolpar och lyktstolpar. Håll ögonen öppna, ett plakat finns närmare än du tror! Senast ändrad av Lil-Bossan | 30 april 2009 | 20:15 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser