gone_golfing 0 Postad 1 April , 2009 Ja som topic lyder, är det någon skilland på dom 2 märkena? ( det är det säkert ) Tänkte köpa min första båt nu, en DC ev. bowrider av något slag. Storleksordning 17-21 fot med innombordare, inte äldre än 98-mod. Jag har titta på en del Bayliner & Sea Ray, mitt intryck är att Sea Ray är något dyrare. Men så värkar dom vara mera solida, eller är det bara jag som inbillar mig? Men det värkar finnas flera Bayliner i den prisklassen 90 000 - 150 000. Är det så ? Tar gärna imot en massa tips och förslag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 1 April , 2009 Hej! Javisst, fråga bara en ägare Testa båda som du är intresserad av och jämför pris/kvalitet är mitt råd. Återkom gärna med info efter detta. Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patric78 0 Postad 1 April , 2009 Sea Ray har väll alltid haft bättre rykte och kvalite än Bayliner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peakpeak 0 Postad 1 April , 2009 Sea Ray kostar mer och du får mer. Det finns ingen genväg. Inte heller något rätt svar på din fråga. Bara du kan avgöra vad du trivs med i förhållandet till priset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gone_golfing 0 Postad 2 April , 2009 Jag tacker för svaren, det är väl det intrycket jag också har fått om Sea Ray. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan_e 0 Postad 3 April , 2009 Du får MYCKET båt för pengarna om du köper en bayliner, lite nyar mod.. Är riktigt nöjd med min! Köp en bayliner och åk mycket båt för pengarna du får kvar!! men det är klart smaken är ju som baken, delad. Mvh Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser