CalleN 2 Postad 1 April , 2009 Hej, Någon som vet var man kan få tag på denna typ av underede till bordet på bilden? /C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Limpann 0 Postad 1 April , 2009 Svets och lite syrafasta rör. MvH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 1 April , 2009 Det är jag för lat & okunnig för att göra, dessutom är båten från -04 så det måste ju se tiptop ut :-) Jag har kollat Seasea, Watski, Erlandssons brygga och Hjertmans men hittar inget. Kom gärna med tips på andra sökanaler alt. ett ställe där dom finns. /C Senast ändrad av CalleN | 01 april 2009 | 11:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Limpann 0 Postad 1 April , 2009 Det här kan funka för ditt ändamål, vet dock inte riktigt... http://www.hjertmans.se/webshop/artiklar/artiklar.asp?rubnr=433&artname=Bordsstativ - Lagun MvH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 1 April , 2009 Tack för tipset! Men jag har kollat på dessa och det blir en sista nödlösning. Skulle passa mina behov mycket bättre med den typen på bilden, inga rörliga delar som kan gå sönder samt lätt att stuva undan. /C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Limpann 0 Postad 1 April , 2009 En annan lösning är väl en stående påle, http://www.hjertmans.se/index.asp?rubnr=431&xartnr=3890, men det blir ju bökigare att sätta fram och ta undan... MvH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 1 April , 2009 Jag har funderat på det också, men eftersom jag har löstagbara mattor i båten som jag inte vill förstöra och besnintanken rakt under där jag då ev skulle sätta stolpen så är det inget alternativ. Men tack ändå, kom gärna med mer förslag på var jag kan hitta stativet som på bilden i huvudinlägget. /C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Limpann 0 Postad 1 April , 2009 Blev nyss att tänka på en annan lösning, dock väldigt dyr. Har ni någon verkstad i trakten som kan svetsa syrafast yrkeskunnigt? De kan antagligen göra någon liknande konstruktion, snyggt, men dyrt. MvH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 1 April , 2009 Jag är inte riktigt nöjd än, min fråga är... Vet någon var man kan köpa detta stativ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser