WakeRonix 0 Postad 31 Mars , 2009 Hejsan!. Lyckades köra av några bitar på min nuvarande propeller. skall ta och lämna in för renovering, och tänkte ta att passa på och köpa mig en att ha i reserv, nu till frågan. Hur läser jag av nummret på propellern? för att hitta en ny som passar, och är ungefär samma grader m,m . Står 11 1/4x14-G på den nuvarande. Tack på förhand, /WR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bergettoken 1 Postad 31 Mars , 2009 Skulle sätta en femma på att det är propeller med 11,25 tum i diameter och 14 tum i stigning, skaffa en propulse som reservpropp. dom är inte direkt optimala men det går att ställa om stigningen på dom samt att byta ev, sönderkörda blad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 31 Mars , 2009 Ta med dig propellern till en återförsäljare av propellrar, så fixar dem en lämplig reservpropp.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 31 Mars , 2009 Hör med propellertrim i Stockholm, de kan allt om dina problem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 1 April , 2009 löjligt att raportera detta tycker jag. detta är inte mer reklam en den som skrev att proppellertim var bra. Tänk att folk inte har mer försig en att rapportera inlägg som detta. /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
WakeRonix 0 Postad 1 April , 2009 # bergettoken: Tack för givande svar! . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
WakeRonix 0 Postad 1 April , 2009 På vilken Web-shop hitatr man propulse produkter? och vilken av modellerna passar mina behov? 11 1/4x14-G / WR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 1 April , 2009 Vad ska du ha en plastsnurra till? Köp en riktig propeller, och ha kvar den gamla i reserv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 2 April , 2009 Yamaha prop inte så dyr heller 1409:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser