Stream 1 Postad 31 Mars , 2009 Så här gjorde jag då jag epoxibehandlade min båts botten - läs mer på bloggen på länken nedan. http://monark700.blogspot.com/ Senast ändrad av Stream | 31 mars 2009 | 20:21 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petgre 3 Postad 1 April , 2009 Snyggt jobbat! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crona 4 Postad 1 April , 2009 Snyggt. Men varför går det inte att kommentera på din blogg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 1 April , 2009 snickare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stream 1 Postad 1 April , 2009 Crona: jag ska aktivera kommentarsfunktionen. Ballad_kopian: Nej jag är inte snickare, jag har bara följt många av de goda råd jag fått av alla kunniga båtägare här på maringuiden.se och andra båtforum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 2 April , 2009 Hej Stream Just blogg-sida. Ditt bygge av nya köket är nästan identiskt med den jag har tänkt mig. Så jag har knyckt bilden DSC00168.JPG som visar det färdiga köket. Skall åsså ha kvar fotutrymme under köket så det försvinner inte en kojplats för mig. Tackar och hälsar, Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 4 April , 2009 ser riktigt proffsigt ut. trodde nog att du hade det till yrket. svårt att se på bilderna men det man såg såg ritigt bra ut. bara att fortsätta i hela båten så är den som ny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser