jontax 0 Postad 30 Mars , 2009 Hej! Någon som vet vilken den billigaste gästhamnen på södra östkusten är? Eller finns det något annat sätt att få tag i en billig tillfällig båtplats? Nu pratar jag 1-2 månader högst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 30 Mars , 2009 Där finns säkert några små billiga hamnar. Jag har annars väldigt bra erfarenhet av Tallebryggan i Karlskrona. Jag låg där några månader under 2005. Jag gick och pratade med hamnkontoret och fick ligga för 50:- per dygn när ordinarie avgift var 120:- Inklusive el och allt. Hamnen ligger också trevligt med ca 7 minuters gångväg till Karlskrona centrum. Betyder det att du hittat en båt? Senast ändrad av cerber0s | 30 mars 2009 | 12:01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jontax 0 Postad 30 Mars , 2009 Jo jag har nog det. http://www.blocket.se/vi/20641572.htm?ca=14_s Ska antagligen ner nästa helg så ska jag kolla på den och om jag säger okej så ska jag och ägaren bottenmåla och polera tillsammans. Han sa att han kunde göra det själv men jag är gärna med så jag vet hur jag gör nästa gång. Han ville också hänga med ut 1-2 dagar och segla lie så jag får lära mig känna båten och lite. Hittade en i västervik som kostade 80 kr natten så ska höra med dem om man kan få lite billigare om man ligger ett tag. Som sagt vill bara ha nåt ställe att ha den i början sen tänkte jag dra ut och segla mestadels av sommaren så vill helst inte ha någon permanent plats hela perioden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 30 Mars , 2009 Grattis! Bra val Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jontax 0 Postad 30 Mars , 2009 Tack! Jo det kändes rätt när jag hittade den plus att jag fått bra kontakt med ägaren som enligt mig är ganska viktigt så det känns tryggt när det handlar om så mycket pengar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser