ovik570 0 Postad 25 Mars , 2009 Vad ska man välja? Garmin 525 alt 525s eller 525 & ett sep.fishfinder allternativt något annat överhuvudtaget?? Ha dää göött! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Magne 1 Postad 25 Mars , 2009 Hej, Har en 525s och är hel nöjd.Jag har satt in bränsleflödesmätare GFS10 så har jan den infon med på samma skärm också. Fiskar man väldigt mycket så kanske det finns en vits med att ha två skärmar, men det kan jag inte uttala mig om... / Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 188 Postad 25 Mars , 2009 Jag har Eagle FishElite 642iGPS, samma skärmstorlek och samma upplösning som Garmin 525, halva (??) priset, billigare sjökort. Har separat ekolod då jag tycker att 5 tums skärm är för liten att ha både och i samma i en mtorbåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ovik570 0 Postad 25 Mars , 2009 Hmm. Tack för kommentarerna. Tror det lutar åt garmins 525s en eagle fishfinder, kan ju käna någon peng på det tydligen. Dessutom, dom gånger man fiskar får man inte bara att här tror jag det finns fisk Håller med om att en 5-tum är för liten att ta in för mycket info på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 25 Mars , 2009 Jag har inte så gott om plats på instrumentbrädan, därför fick det bli en kombi-enhet; Garmin 178Ci. Så resonerade jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser