Kjove 1 Postad 22 Mars , 2009 Jag har sedan jag lagt ner mitt reparationsvarv letat efter en billig lokal att hålla till på hobbybasis med mina formar till fd Monark 580 en öppen snipa. Skulle till att flytta in i en lokal i Lindome gemensamt med två andra personer. Jag hann att ta dit formarna men fick aldrig in dom i lokalen då det visade sig att det inte fungerade att vara där. Under tiden jag letade efter möjlighet att flytta dom igen så har dessa försvunnit. Nu undrar jag om någon har sett dessa formar någonstans. Och till dom som möjligen har försett sig med dessa vill jag upplysa om att det vilar ett sammarbetsavtal på dessa formar och rättigheter, så om det framkommer att någon försöker att marknadsföra denna båtmodell kommer stämningsansökan att lämnas. Jag är tacksam för alla upplysningar. info@kcmarinkonsult.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjove 1 Postad 11 April , 2009 Jag ser att det finns dom som läst mitt inlägg, men ingen har svarat. Jag gör ett försök till och ber alla om hjälp att finna dom. Senast ändrad av Kjove | 11 april 2009 | 12:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser