Gäst sdk780 Postad 21 Mars , 2009 Hej! Tidigare så hade Skyllermarks ett antal bra elkopplingsguider på sin hemsida men jag finner inget sånt längre eller är det jag som blivit tillfälligt blind? Mvh P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Limpann 0 Postad 22 Mars , 2009 Är det frågan om kopplingschema eller bara allmänna guider? Hittar dock inga kopplingscheman heller på Skyllermarks om det nu är det du är ute efter... MvH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperskeppare 40 Postad 22 Mars , 2009 Kan ju bero på att det nu finns flera andra tillverkare/återförsäljare som säljer skiljerelän. Skyllermarks signum har ju varit kombinationen av bra prylar kopplat till goda råd (som inte sällan uppmanar till att man ska byta rubbet och köpa allt från Skyllermark) och ett högt pris. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 536 Postad 22 Mars , 2009 Det verkar som om Skyllermarks har sorterat bort dessa guider som fungerat som bra reklam för företaget och dess produkter. Självmål eller bara målvaktstabbe? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 22 Mars , 2009 HÄR!!! http://www.nnfa.no/files/files/baatstoem.pdf Ladda ned och spara innan de tas bort mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst sdk780 Postad 22 Mars , 2009 Tack för den Ringhede! Jag trodde att jag själv sparat ner men det måste ha varit i gamla datorn (som jag visserligen säkerhetskopierat men tydligen inte allt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperskeppare 40 Postad 22 Mars , 2009 De kanske inte vill underlätta för folk att köpa sina prylar på Biltema och sen använda deras guider för att plocka ihop grejerna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pheubus 2 Postad 22 Mars , 2009 Dom har tydligen gjort om hemsidan så nu är deras artiklar i htmlform. Verkar dock som om mycket information är borttagen.. http://www.skyllermarks.se/artiklar/el-i-bat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Killroy 0 Postad 22 Mars , 2009 et bra exempel på hur en hemsida INTE!! ska se ut. pinsamt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Limpann 0 Postad 22 Mars , 2009 Vad är det för fel på den? Den är väl ganska stilren och validerar bara 13 error xHTML Tradisional (Jag är webbutvecklare själv sen 8 år tillbaks) MvH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser