simpan42 0 Postad 21 Mars , 2009 hej. kan någon hjälpa mej med en sak. jag funderar på att sälja min motor JOHNSON OMC 60 hk 2002 - SN . och köpa en större men jag har gått igenom hela googles (tror jag) för att få en uppgift vad jag kan få för den den är inte mycket körd men jag finner ingen liknande motor på nätet eller hittat någon firma som säljer dom så man kan få en liten uppgift.vad man har att lägga på nästa motor för man får nog mer privat en inbyte tror jag en ny motor kan man alltid pruta på om man kommer med pengarna i näven till en handlare jag har köpt en selco 18 cabin med inombordare som jag har byggt om till sportfiske och fixat till men mina 60hk är lite svag för den tänker en mellan 90-115 hk ska passa så jag undrar om jag kan få ett tips om ca vad jag kan få för den gammla och få den nya för tänker mej en suzuki eller yamaha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 21 Mars , 2009 ca 30000:- -35000:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
simpan42 0 Postad 22 Mars , 2009 okej du ska ha tack och trevlig sommar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser