SkipperHa 0 Postad 20 Mars , 2009 Hej som ny medlem här och även ny som seglare. Har just köpt en Crescent Skipper och behöver bättre segel. Är det någon som kan tipsa mig om var jag får tag på dessa nya eller begagnade? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johan4 0 Postad 20 Mars , 2009 Hej! Pröva att höra av dig till någon segelmakare och be om en offert, de kan säkert hjälpa dig! Om du hellre vill ha tag i begagnade kan du hålla ögonen öppna på olika säljsidor. Annonsbörsen, blocket och köp/sälj-sidan här på maringuiden är bara några alternativ. Förr eller senare kommer det kanske upp nåt! Och till sist: grattis till en segelbåt, segling kommer du njuta av! Tro mig! Lycka till! Hälsningar Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SkipperHa 0 Postad 20 Mars , 2009 Tack jag jobbar vidare. Tips emottages gärna även tips och tycken om Skipper. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SkipperHa 0 Postad 23 Mars , 2009 Hej igen någon därute som vet mått på segel till Skippern? Finns det flera olika eller... Jag får hem båten om två veckor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser