nutshell 1 Postad 16 Mars , 2009 Hej svejs. Var ett tag sedan jag var här nu. Har köpt en snipa för en billig peng men vet inte vad det är för fabrikat? Någon som har lite tipps på vad det kan vara? Sitter en MD2 i den men dynastarten är inte inkopplad riktigt. Någon som har ett kopplings schema? All hjälp motages varmt!! Mvh Nutshell Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Utbult 0 Postad 17 Mars , 2009 Skulle kunna vara en Öckerö-snipa. Visserligen har de flesta tre fönster på ruffsidorna men det kan ju finnas variationer på detta. Även vindrutorna kan se olika ut mellan olika snipor. Jämför man båda bilderna kan man se att borden har samma bredd. Detta är i alla fall min kvalificerade gissning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nutshell 1 Postad 18 Mars , 2009 Tack Jag har börjat snurra in på Öckerö spåret med. Jag ser stora likheter när jag kollar medlemars båtar. Kan vara det på spåret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser