Maku 0 Postad 15 Mars , 2009 Hej! Undrar om man kan veta årsmodell på båten av tillverkningsnr? Båten ska vara en -77 enl. säljaren och har tillverkningsnr. 1570. Och en annan fråga: Var finns det teak och liknande träslag till bra priser? Tack på förhand! /Markus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 15 Mars , 2009 Vet inte riktigt det där med tillverkningsnummer men min har serie 2 nummer 125 och är från 1972. Ang teaken beror det på vart du bor. Är det på västkusten så pmar du mig då jag framåt i vår ska göra ett inköp och kan tänka mig att ta hem lite extra om det inte är för mycket. Då får du garanterat bästa pris. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
albin25_anna 0 Postad 15 Mars , 2009 Hej Markus. Din Albin 25 med NR:1570 är beställd 1973 av en Stig Jönsson. MVH L-Å Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maku 0 Postad 15 Mars , 2009 Tack för informationen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 16 Mars , 2009 Kan anna vara snäll och kolla upp när min är beställd??? Kul att veta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
albin25_anna 0 Postad 16 Mars , 2009 Hej Kolla ditt personliga mail. MVH L-Å Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser