Gäst christian Postad 25 April , 2005 Man bugar å bockar, nu e sommarn räddad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jim Johansson Postad 9 Maj , 2005 Jag var faktiskt och köpte mig en färdig flugan för ett tag sen. Dock med ihoprostad motor. Nu undrar jag om det går att slänga på en så pass stark motor som en 33 hk, eller blir det för mycket? någon som testat med en liknande motor? MVH Jim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst macke Postad 17 Juni , 2005 tack o bok so några ritnigar pånäte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst macke Postad 18 Juni , 2005 vad öpnar man ritnigarna men?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jim Johansson Postad 7 Juli , 2005 Jag såg attt länken blev lite konstig... Försöker igen... [LINK]www.writerscorner.nu/flugan/flugan.rar[/LINK] Ritningarna öppnar du med: [LINK]www.rarlab.com/rar/wrar35b6sw.exe[/LINK] Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Trissorange 0 Postad 10 Juli , 2005 Hej Jag köpte en ritning på båten flugan från hobbex i slutet av 70-talet. Ritningen gav jag bort till en kompis desvärre vilket jag ångrat sen den dagen. Men ritningar till just flugan har ju dykt upp hos Hobbex med jämna mellanrum så kanske har de några kontakter kvar från konstruktören eller vet var man får tag i orginalritningarna. Tackar föresten för den ritning som ebjuds här för nedladdning. Jag bugar mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_T 0 Postad 11 Juli , 2005 Tackar så mycket för ritningarna! Blir bra i vinter, mellan alla projekt på den andra båten.... //Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
byggaren 0 Postad 17 Juli , 2005 jag är också intreserad av att fåtag på ritningarna skulle vara taksamm om nån kan skicka dom till mig :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boka 0 Postad 29 November , 2006 Ser att tråden är lite gammal, men i PBs senaste nummer så finns det riktningar osv publiserade på flugan, värt att köpa om man ska bygga i vinter! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StyrmanKarlsson 175 Postad 30 November , 2006 Ja men tyvärr ingen materiallista. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boka 0 Postad 30 November , 2006 Nej:/ men det finns i rar filen ovan i tråden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boka 0 Postad 30 November , 2006 Är det någon som har en anning vad byggmaterialet skulle kosta till en Flugan?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 30 November , 2006 Här kommer ritning och materiallista. OBS! Materialet är Googlat fram.Finns att söka i cyberspace. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 30 November , 2006 Ritning 2. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 30 November , 2006 Ritning 3. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 30 November , 2006 Manualen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 30 November , 2006 Materiallistan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tededberg 0 Postad 30 November , 2006 Jag har ritningar som jag säkert skrivit förut men min s´ canner har pajat. Men nu finns ritningarna med i senaste numret av Praktiskt Båtägande jag bifogar dock en snygg bild då flugan går som bäst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser