Gå till innehåll
lördag 11 januari 2025
Apollo11

Båtritningar till flugan sökes?

Rekommendera Poster

Hej! Om någon har ritningar på flugan och har möjlighet att scanna in dessa och maila mig så är jag tacksam, har någon ide att bygga under vintern tillsammans med grabben. En kompis hade en och jäklar vad roligt vi hade under flera somrar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Niklas Nordin

Jag har ritningar till Flugan men kan tyvärr inte scanna in dessa och skicka. Men jag kan kopiera om du vill och skicka med post.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Rena nostalgin när jag ser din fluga, hur stor var/är motorn? Kompisen drog till med en Zusuki 25 hkr och den största stigning på propellern som gick att få tag på, gick som ett spjut i vattnet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inte för att vara för jävlig Matros Apollo11, men vad är Zusuki? Du kanske menar Suzuki? Hur går ett spjut i vattnet? Rakt ner till botten. Du vet att jag bara driver med dig?! Oerhört snygg båt förresten, är den till salu?, vet en kompis som vill ha en Crownline 210 CCR. Din amerikanske båtvän.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

OK! Dusty Du har så rätt, tänk vad fel det kan bli när det ska fort, min granne väntade ute i bilen på mig. Såg stavning direkt efter att inlägget var skickat, tyvärr så hittade jag någon möjlighet att justera stavning. ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst oskar

om du fixar scanner eller om någon kompis har det så kan du väl skicka ritningarna till mig så skulle jag och min kompis vara tacksamma :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Albin

Hej jag har en färdig fluga i aluminium med en en jhonsson 25hk. den funkar mkt bra. för den vill jag ha 6000kr om du är intresserad ring mig på 0370-46135 eller maila mig på zutaten1@hotmail.com Mvh albin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst erik

hej Niklas... Jag fsåg en annons av dig på en hemsida om att du hade ritningar till en fluga (båten). Om du har nån sort scanner lr nått vore det trevligt om du kunde skika en kopia men annars får du gärna skika via posten. Kontakta mig om du är vilig att skika en kopia på nått sättmin email är erik_poromaa@msn.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

men tjena jag har nyligen fått tag på ritningar och kan scanna in om du inte har fått några ritningar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mårten Lönn

ni får gärna dela med er av ritningarna..! marten.lonn@telia.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mathias

Hej ! Ser att ritningar på Flugan börjat dyka upp. Tänkte bygga en till min son om jag bara får tag i ritningarna. Mejla gärna ritningarna till mig. MVH/Mathias mathias@reklamsaljarna.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Berra

KLart grabben skall ha en fluga! Om någon har möjlighet att sända ritningar till migpå bugga@chello.se så är jag tacksam.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mikael

Om ni ändå mejlar ritningarna så är även jag intresserad av dessa. Vore ju ett skitkul vinterprojekt. Mikael

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Henrik

Hej! Jag ägde en flugan för ca 15år sedan med en 30hk yamaha som jag sålde. Är nu väldigt sugen på att bygga en ny, och undrar om någon vänlig människa skulle vilja maila en ritning? mvh Henrik hempe@bredband.net

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mats Edvardsson

Hej Köpte en flugan i våras till pojken men har haft lite problem med läckage samt sprucken akterspegel. Jag vill nu byta ut vissa delar och såg här att det fanns möjlighet att få ritningar. Skicka gärna till mats.edvardsson@kollebacken.com Tacksam för all hjälp

post-0-1394234292,5601_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst fille

jag vill åxå ha ritning, vill nån vara vänlig å skicka ett ex?! till mej!?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst pter karlgren

hej på er alla flugan älskare jag har haft en fluga en mycket rolig båt som jag har sökt ritnigar till en lägre tid för att kunna bygga en till min son skulle nogon välnlig skäl skicka mig det peter.karlgren@telia.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst pter karlgren

hej på er alla flugan älskare jag har haft en fluga en mycket rolig båt som jag har sökt ritnigar till en lägre tid för att kunna bygga en till min son skulle nogon välnlig skäl skicka mig det peter.karlgren@telia.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Patrik

Hej Jag skulle också gärna vilja ha ritningar på flugan och även Spite-X om nån har det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

HEJ, Jag ska nämligen bygga en flugan som projekt arbete i skolan i aluminuim. Men jag har ingen ritning, Om det är någon som har en kopia så kan ni väll skicka en till mig? Tack på förhand.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst MagArne

Någon som visste vart man kunde få tag i ritningen till flugan? Jag är även intresserad av ritningar till andra liknande byggen. Är flugan tvåsitsig eller går det göra den det? Någon vänlig själ kanske kan e-posta ritning till mig? magnus@arnesson.org

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Tobbe Nordström

Hej! Såg på nätet att du efterlyste ritningar till flugan i somras, lyckades du få tag på ritningar, om du lyckades kan du tipsa mig om detta vore jag hemskt tacksam. Mvh Tobbe Nordström tobbe@medsols.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst johan

Hejsan hur går det med ritningarna? undrar om man skulle kunna få ett exemplar på något vis?/ Johan jodeen79@hotmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Christian

även jag har letat med ljus å lykta efter ritningar till en fluga. Om någon har dom tillgängliga och kan tänka sig att meila dom till mig grim@gazalparty.net vore jag evigt tacksam.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hejsan. Jag är också intresserad av en ritning till flugan. Skulle vara tacksam om någon kan skicka ett exemplar till mig. olundererik@hotmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Jim Johansson

Hejsan! Som så många andra så är även jag ute efter ritningar på flugan. Om någon kunde vara vänlig att skicka ritningar till mig så ska jag hosta dessa på mitt webbhotell så att alla som vill kan ta del av dem utan att dem behöver skickas runt till en herrejösses massa e-postboxar. Får jag tag på någon ritning så postar jag adressen här. Tack på förhand! MVH Jim Johansson jimbo@writerscorner.nu

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...