sea-ray_230 0 Postad 13 Mars , 2009 Min matta i båten är slut. Är det någon som vet någon mycket välsorterd mattaffär med ett stort sortiment heltäckningsmattor i lager i mälardalsområdet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 13 Mars , 2009 Ingen aning, men kolla med topntrimm, de har det messta till bil/båtinredning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dawa 0 Postad 13 Mars , 2009 Jag har själv haft funderingar på att kika på Bauhaus. När jag varit in tidigare verkar de haft bra sortiment och de har bra priser, men eftersom jag inte kikat specifikt efter matta till båten så vet jag inte om de passar ändamålet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
millenium 0 Postad 13 Mars , 2009 Jag va på min lokala mattläggare och han tog hem bilmatta, den tål mycket och lätt att hålla ren så nu har jag den liggandes i motorrummet och under soffan i båten, priset va 92kr /kvm och det tycker jag är ganska vettigt pris för en så hållbar matta, fans dessutom i många olika färger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 14 Mars , 2009 jag tycker du skall nåta en teak durk istället, skulle göra sig bra i searayen tror jag /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser