johan_e 0 Postad 12 Mars , 2009 Någon som vet var man kan få tag på en badbrygga i plast, till en Bayliner 2455, som bara är att bullta fast på den jag har?? en förlängning alltså.. Har letat men hittar bara sådana i trä, och det vill jag inte ha. Mvh Johan Senast ändrad av johan_e | 12 mars 2009 | 18:26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 12 Mars , 2009 Hej! http://swimplatforms.contentpros.net/PlatformSelection/BoatMakeandModel/Bayliner/Bayliner2452455Ciera/tabid/2570/Default.aspx Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dawa 0 Postad 13 Mars , 2009 Ifall det finns nyfikna därute så kan jag nämna att jag begärde en offert på en dylik till min båt, i plast, inkl. stege. Från samma leverantör som nämns här ovan. Ligger på ca 20 000:- levererat till min dörr, inkl moms och alla avgifter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan_e 0 Postad 21 Mars , 2009 Tack för svar! /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser