Propellern 0 Postad 11 Mars , 2009 är det någon som prövat nanovax. fungerar det som de lovar. Bättre än allt annat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johnez 0 Postad 11 Mars , 2009 Bättre än allt annat vet jag int, men jag körde med tcnano förra året och blev så nöjd att jag skall köra med det i år igen, jag har ett rött skrov som blev bra lyster i efter att behandlat det två gånger med tcnano, största fördelen är att det är välldigt lättarbetat, specielt om man fuktar ytan lite med en blomspruta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 11 Mars , 2009 jag har använt TC nano i några år nu . Fördelen är att det är lätt jobbat som sagts tidigare , hållbarheten på ytan är nog inte bättre än vanligt kvalitetsvax .Jag får putsa om 2-3 gr per säsong , fast jag är superpetig ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Propellern 0 Postad 12 Mars , 2009 ja jag har ett mörkblått skrov de är också lite noga med resultatet. får ej bli rosor i lacken. tack för inläggen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 12 Mars , 2009 Har också använt TCnano, i två säsonger. Det är i alla fall inte sämre än andra produkter. Hyfsat lättjobbat och blankt blir det. Håller sig i stort sett en sommar. Har vitt skrov med blå rand på halva övre delen en skrovsidan.http://www.byggplast-batprylar.se/SectionList.aspx?CatID=2500 /Bo Senast ändrad av bossee | 12 mars 2009 | 22:26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frejo 0 Postad 13 Mars , 2009 Jag har hört att det ska finnas hälsorisker med de så kallade nanoprodukterna, ingen som känner igen detta? Risken ska tydligen vara att nanopartiklarna är så små att de kan passera blod-syrebarriären i lungorna och transporteras ut i blodet. Och ha slipmedel forsandes i hjärnan eller på andra ställen känns inte så lockande, tycker jag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 13 Mars , 2009 Hälsorisker - vet ej. Är väl inte som asbets - men skydd skadar aldrig - läs bruksanvisningen. Testade nano - å det verkar funka ungefär som ett bättre vax eller sealer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 13 Mars , 2009 Jag är också rädd för riktigt små partiklar. Har själv med åren med mekande med skrivare fått en konstig känsel i fingertopparna när jag får tonerpartiklar på dem. De känns på ett annat sätt. Som att få hyperkänsel. Dessutom, vad spelar det för roll för glansen om slipmedlet är i nanostorlek? Det kan väl inte ha nån betydelse eller? Är det inte en säljgrej man hoppas att folk ska trilla dit på? För egen del tycker jag det låter bondfångeri och avskräcker köp. Vill aldrig bli manipulerad. Det är nåt andra får bli. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dawa 0 Postad 13 Mars , 2009 Ah jag vet vad du servat för skrivare. Det är skrivare för blindskrift. Dess tonerkasset innehåller ämnen för att öka känseln i fingertopparna när man för dem över prickarna i pappret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 13 Mars , 2009 He-he Bra när man småningom får försämrad syn att vara förberedd med superkänsel. Bara att doppa fingrarna i tonerburken och läsa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dawa 0 Postad 13 Mars , 2009 Tror Spiderman började på det viset... säker på att du inte blivit biten av en muterad spindel? ...tror fredagen gör sig påmind alltför mycket nu. Dags att packa ihop och sluta spamma forumet...haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser