oktest 0 Postad 11 Mars , 2009 Ohoj! Är det någon som vet var man kan köpa/beställa en utanpåliggande mastliksränna för Selden travare. Jag ska montera Lazy Jack med int bomkapell och jag blir tvungen att förlänga mastrännan, eftersom den slutar en ett par decimeter över bommen. Jag har gogglat nätet, men kan inte hitta var man kan beställa detta... Hälsn Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pheubus 2 Postad 11 Mars , 2009 Har du pratat med Seldén? Annars är Benns.se väldigt kunniga. Det är en kille (äldre man) som har jobbat väldigt länge där. Tyvärr kommer jag inte på hans namn för tillfället. Har dock sitt smeknamn som tilltalsnamn så det kanske går att luska fram. Det kan dock vara svårt att hitta en likränna om den är gammal. Jag försökte förra året utan resultat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas123 0 Postad 11 Mars , 2009 http://www.vikingyachting.se/ Art nr 12115 kanske kan fungera? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oktest 0 Postad 12 Mars , 2009 Ohoj! Kanonbra! Jag började tro att det var kört. Problemet löst, tack ska ni ha.... Hälsn Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser