Yamma 0 Postad 10 Mars , 2009 Undrar bara hur många som faller för en båt som denna? Inte jag! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 10 Mars , 2009 eller denna? Tycker många av jänke båtarna känns väldigt o-båtiga. Ja ja vet detta kanske skulle ligga under dösnack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 10 Mars , 2009 den översta ser ut som en drago 660 fiesta och den nedre påminner om en hamburgare två undre skrovhalvor som den ena vänds upp och ner och sammanfogas med relingslisten påminner mer om ett ufo i linjerna en en båt enligt min smak. Kolla denna då! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 10 Mars , 2009 Nej, de är ju motorbåtar. Vem gilla sådana? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 10 Mars , 2009 Precis, å det finns ju inte ens årklykor! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 10 Mars , 2009 O andra sidan kanske vissa inte gillar min heller men det viktiga är väl att jag gör det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 10 Mars , 2009 Så där mycket lutar inte ens min segalbåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 10 Mars , 2009 Var hårda vindar vid fototillfället, både jag o tjejen bar av säkerhetsskäl flytväst Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
23an 0 Postad 10 Mars , 2009 Förstår mig inte på folk som åker omkring i såna här baljor??? Precis alla ser lika ut och inte är dom snygg att titta på heller!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 10 Mars , 2009 Tvålkopp med solglasögon!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 10 Mars , 2009 Oj Tur att du lade till en smiley, trodde det var sant Å andra sidan inehåller dina inlägg ganska många så att alla fattar att du verkligen skämtar och inte menar allvar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-Danne- 0 Postad 10 Mars , 2009 Fattar inte jag heller Dom går ju på grund hela jäkla tiden... Så man får hjälpa till och dra loss dom, för tillräckligt med motor tar dom aldrig med sig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bergettoken 1 Postad 11 Mars , 2009 Jag tycker alla segelbåtar ser lika tråkiga ut allihop. men som sagt smaken är som baken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 11 Mars , 2009 Tycker att alla motorbåtar ser ut som jympadojjor nuförtiden. Dammodellen. Min teori är att ett antal designers på Nike och Puma har gått över till båtbranchen, kanske för att de är fritidsbåtsägare, och fortsatt sitt värv som förut fast i större skala. De tidiga sportbåtarna kallades ju för galoscher, så det kanske inte var så långt borta. (Till vänster ser ni hur en riktig båt ska se ut) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 11 Mars , 2009 Ja så är det naturligtvis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ovik570 0 Postad 11 Mars , 2009 Varför ska man ha en båt som lutar hela tiden, föredrar när det är morrar där bak & marsar i 20 knt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser