Gå till innehåll
söndag 02 februari 2025
freddan82

frågor kring Bayliner 2052

Rekommendera Poster

hej på er kunniga människor. jag skulle vilja veta lite kring bayliner 2052 capi caddy-92. fördelar samt nackdelar. samt om de är en bra första båt?. kan tillägga att jag inte kan så mycket själv om båtar.mvh fredrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej har en kompis som köpte en 2052 med en 3,0 i sommras och han är nöjd med sin, har själv en liknade båt med 3,0 och jag är oxå mkt nöjd. De enda är väl att jag hellre velat ha en 4,3l v6 i den för den kan bli lite slö när man åker en 5-6 pers i den annars. Vad sitter de för motor i den du kollar på eller har köpt? Jag tycker att de är en perfekt förstabåt.

Mvh 23an

Senast ändrad av 23an | 08 mars 2009 | 21:49

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

nej jag har inte köpt båt än. den jag kollade på har en 3.0 120hk motor jag tänkte lite på bensin kostnaderna om man ska köra lite med den. då verkar de billigarare med en liten motor men skillnaden är kanske inte så stor eller?? hur mycket dricker en 3.0 jämförelse med en v6? vet inte alls vilken motor man ska väljaObestämd

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hejsan!

Jag är en nöjd ägare till en 2052 sen  två år tillbaka.Har en 3,0 l mercruiser motor som fungerat bra.Båten går ca 35 knop och har mkt bra sjögång.

Dock det som inte är bra är att där inte är några trappsteg ner till båten,men det har jag löst med en special stege.Läckage kan förekomma vid vindrutan också.

Vad kostar din båt? Jag prutade min -92 ner till otroliga 85 tusen småfix resa= 90 tusen

Jag körde 83 mil för att hämta den ....

-var värt det!

Macke

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ha du inga bilder på din båt mackan?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...