Terrafobica 68 Postad 8 Mars , 2009 Det här duger inte, nu ska jag iväg till mässan igen för tredje gången. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 8 Mars , 2009 Hehe.. vad är det som inte duger..? Skulle också vilja åka dit igen.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sturgeon 1 Postad 8 Mars , 2009 Tredje gången!?! Någon som både varit på båtmässan i gbg och sthlm? Bättre i sthlm? /K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 8 Mars , 2009 Japp.. hade dock åkt till Stockholm igen i sådana fall.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sturgeon 1 Postad 8 Mars , 2009 Jag anade det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 8 Mars , 2009 Att sitta framför datorn och häcka menade jag Nå, nu är jag hemma igen efter en härlig dag på mässan, gud vad jag trivs där. De borde ha klippkort ifall man vill gå flera dagar, det blir dyrt med 130 pix varenda gång. Fast dyrt förresten, mässan blir dyr ändå trots mvg i prutning. Idag gick det på 7 lax Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 8 Mars , 2009 Jag och hela min omgivning har trott att jag är båtintreserad. Efter att på de olika forumen läst om andra människors båtabstinens och längtan till båtmässor börjar jag ana att jag nog är ganska ointreserad av båtar och båtlivet. I början av 1970-talet gick jag några år på båtmässan i Göteborg. I mitten på 1980-talet undrade min fru, som är helt ointreserad av båtar, varför jag aldrig gick på båtmässan, som alla andra. Så jag åkte snällt på båtmässan det året och fann det så fruktansvärt ointresant. Å andra sidan, jag har varit elektriker - mest elverk - hela mitt liv. Förr fick vi gå på elfackmässa på betald arbetstid, fick resan betald (tjänstebilen) och fritt inträde. Efter ett par år ville jag spy åt elfackmässan. Mässor är för stora, för röriga, för mycket folk. Jag kan gå en hel dag på en mässa och egentligen inte se någoting. Jag var faktiskt på båtmässan i Stockholm i fjol. Vi hade semester några dar och hade varit i Tallin och skulle sedan hälsa på våran dotter. Hon jobbade och vi hade en dag att slå ihjäl så min fru föreslog att vi skulle gå på båtmässan - hon tröttnade efter första hallen. Jag var tom på båtmässan i Göteborg för ett tag sen. Hade varit i Göteborg pga mina gamla och sjuka föräldrar (som bor där) Jag blev klar tidigare än vad jag beräknat och hann åka vägen om båtmässan under nån styv timme. Det jag speciellt ville titta på var nån form av ankarhållare. Just den detaljen var svår att utläsa ur katalogen och min båttillbehörshandlare hade bara några få modeller hemma. Jag fick se och tala med en kille från tillverkaren och vet idag vad jag skall köpa. Fast det är inte den jag fasnade för på mässan. Det lär nog dröja innan jag går på nån båtmässa igen, om det inte är någon speciell detalj jag vill se som jag inte kan se nån annan stans. tommy som hellre jobbar med båten - ointreserad av båtar som jag är Senast ändrad av toaen | 08 mars 2009 | 20:17 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser