wanmar 2 Postad 8 Mars , 2009 ja diametern pratar man ej om för den påverkar inte varvtalet nämnvärt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 8 Mars , 2009 för att svara på din fråga så har stigningen ökat men inte diam. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boyen 0 Postad 8 Mars , 2009 Okej! tack! Men det finns inget att hämta med att öka den eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boyen 0 Postad 8 Mars , 2009 okej! tack igen!!! återkommer när jag har fåt propellern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 8 Mars , 2009 vem får du propellern i från ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boyen 0 Postad 8 Mars , 2009 Antingen så ska jag höra med en om jag får låna och testa först. Annars beställer jag från en Yamaha återförsäljare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boyen 0 Postad 8 Mars , 2009 Men jag kom och tänka på behöver jag ett nytt hub-kit till? eller funkar det som jag har. Tack för alla svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sturgeon 1 Postad 8 Mars , 2009 Har du orginalpropellern på och byter till likvärdig yamaha med en högre stigning så går det bra med samma hub. Det finns ett antal olika hublösningar, men med lite tur passar vissa vanligare hubbar till ett flertal olika propellerfabrikat. Jag har alltid haft den turen. /K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 9 Mars , 2009 Navet i en yamaha propeller är utav gummi som är i pressat sitter i vid köp av en ny propp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser