AudiTQ 1 Postad 7 Mars , 2009 Hej jag har ett hyffsat bra lager med bottenfärg på min båt som dock behöver bättras på några ställen.Men jag tänkte måla om rubbet med vit bottenfärg i stället för den svarta som sitter där nu. Ska jag ta bort den gamla färgen innan jag lägger på den nya vita ? jag tror att så blir fallet eftersom färgen är av den mjuka typen som lätt går att tvätta bort. Finns det något bra mirakelmedel för borttagning eller är det högtryckstvätt som gäller ? tacksam för seriösa svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 7 Mars , 2009 Du kan lägga ett medel på färgen som heter Du strupp detta används för lösning av färg och rengöring innom pappersindustrin. Har testat med goda resultat. Billigt men kan vara lite svårt att få tag på. /Zinderella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AudiTQ 1 Postad 7 Mars , 2009 okej, tack ska försöka hitta det någonstans. Någon som har fler rekommendationer ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser