Flipper_510_HT 1 Postad 6 Mars , 2009 192 entusiaster online, 17 inloggade, 1 i chatten (jag). Har MG dött? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 6 Mars , 2009 MG, MariaGe nej, jag finns här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 Mars , 2009 Skönt, att nåt (nån) är sig lik! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 6 Mars , 2009 Det är ju fredag och inte en chans att man låter något gå förlorat. Som en tajt fight på mg haha Jag har börjat missa a, lilla som stora på tangent-bordet. Använder man det så mycket mer än att skriva till AA. Mm, kanske man ska sluta engagera sig. Men vad händer då? Hehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 Mars , 2009 Fajt? Här har väl inte varit någon fajt sen Arvo och Steve var här? Vi kanske kan fajtas lite? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 6 Mars , 2009 Gjorde vi inte det med smilysar en gång. Den som jag vann du vet Men jag har en bättre idé. Hjälp mig med http://madrassen.se/ funderar just på att få alla andra siter att se bara jobbiga ut. Som MG typ Man är aldrig inne som admin utan låter fotfolket bygga upp allt så man kan skina med vad bra vi är. Nej jag gillar inte den typen av falskhet. Driver man en sida så ska man åtminstånde se till att vara inne på forumet och tala om felen eller hjälpa nya användare till rätta. Så nu blev jag väl bannad Rapporterar mig själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser