Yamma 0 Postad 6 Mars , 2009 Nu när vi börjar bli ett ordentligt gäng med Finnmaster ägare (4st ) så kanske vi kan berätta varför vi valde just den båten. Jag valde min F68 pga planering, PRIS och utseende. Tyckte att jag fick betydligt mer båt för pengarna än motsvarande konkurrenter. Hade även en Finnmaster 6500 innan som jag var väldigt nöjd med. Senast ändrad av Yamma | 06 mars 2009 | 19:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 6 Mars , 2009 Jag lysnade på Annder Jelvings utlåtande och nappade direkt. Mvh/Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 10 Mars , 2009 Häpp Senast ändrad av bellaragazza | 10 mars 2009 | 22:10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bemari 0 Postad 21 April , 2009 Finnmaster 5700 Open var för mig en oslagbar kombination vad gäller utseende, längd, bredd, relingshöjd och mångsidighet. Ville ha en öppen båt som man ändå kan åka skyddat i vid behov utan för mycket jobb. Sen att dörren mellan styrpulpeterna är solid å inte nån tråkig plastlamsa som man aldrig årkar knäppa fast är ett stort ! Vi använder båten främst som transportmedel till sommarstugan vilket tar ca 10-15min i 30knop med fru å barn samt hund. Det kan våga en hel del ibland på en bit av färden därför känns det tryggt med de höga sidorna när man har barn å så... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser