sea-ray_230 0 Postad 6 Mars , 2009 Vad tyckte ni var snyggast på mässan? Var det en motorbåt, segelbåt eller kanske bruden i puben? Som det syns på signaturen är jag löjligt förtjust i Sea Ray och tyckte självklart om dom, men även Monteray hade några godbitar. Fulast? Örnvik (Qvicksilver) samt Ryds utan tvekan. Det är min åsikt och smaken är ju olika som tur är. Bara för jag skrev så så får jag väl någon arg Rydsägare på mig som sågar Sea Ray men det bjuder jag på. Åsikten är ju fri Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ErikG 0 Postad 6 Mars , 2009 Snyggast på mässan var den stora träbåten som låg vid fönstren, tror den hette Mary? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alfken 0 Postad 6 Mars , 2009 Träbåtar är riktigt fina att se på när de är i bra skick. Annars tycker jag att Swede star är riktigt riktigt fin. Men snyggast var nog kvinnan som råkade stöta till mig när jag i lugn o ro stod o tog en öl. Så då var den dagen räddad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 6 Mars , 2009 Fastnade för motorseglaren från Degerö Yachts Alldeles för liten för vår familj, men när man blir äldre kanske!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 6 Mars , 2009 Jag var nog dåraktigt förtjust i Svegmo 31 an, oj om man hade möjlighet att köpa en sån. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 7 Mars , 2009 Efter alla snygga tjejer så var Yamaha 350hk snyggast på mässan tycker jag. /Daniel Senast ändrad av Yammamoto250 | 07 mars 2009 | 07:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 7 Mars , 2009 En utombordare från 50-talet som fanns på utombordarutställningen får mitt pris. Ursnygg!! Och i Swede Star 370 känner jag mig hemma Samma kvalitet som Linjetten men trängre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
piratenithn 0 Postad 7 Mars , 2009 Jag tyckte snipan Skager 660 var en riktigt fin båt dessutom verkade den vara riktigt välbyggd men norrmännen brukar ju bygga bra båtar. //Piraten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 7 Mars , 2009 Gillade träbåten från 30-talet med luftsmort stegskrov. Är ju något de moderna tillverkarna anser vara nytänkande i dagsläget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 7 Mars , 2009 Gillade den nästan bebisblå Chris Craft någonting som stod på en trailer utmed gången där de fanns. Helrätt stuk och en skitsnygg båt helt enkelt! För övrigt så gillar jag skarpt Targa-båtarna (nån skum läggning åt partulbåtsstuket), den hollänska stålbåten (mest för för materialvalet) och så den grymt rymliga Lagoonkatamaranen (känns dock inte som något som hör hemma i Sverige). Sprang även ihop/krockade med en skaplig välfromad blondin i 30-årsåldern, minnesvärd det med . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser