Flayban 1 Postad 6 Mars , 2009 Hej. Kolla gärna min sida. http://forbina9000.dinstudio.se/ //Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 6 Mars , 2009 Kanonsnygg Tummen upp. Senast ändrad av rotorp | 06 mars 2009 | 14:42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 7 Mars , 2009 Snygg sida och snygg båt!!Hur mycke diesel tar den vid marchfart med den motorn?? Hur funkar köksfläkten??Drar den ut all matos eller?? /andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gonil 10 Postad 7 Mars , 2009 Snygg sida och mycket jobb har du redan hunnit med på din båt. /Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 7 Mars , 2009 Hej Jonas ! Snygga arbeten. Hoppas att du får allt klart till den stundande våren. Kul även att du har tid och ork att hålla din hemsida up to date /Zinderella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flayban 1 Postad 7 Mars , 2009 Hej och tack. Vid 19kn och 2800v/min drar den 1,3L distanen vid fult 27,3 ca 2,5L. Stor motor behöver inte jobba så hårt, en likdan båt med en 41:a varvar 3600 vi 20 kn och tar ca 1,9L. Ja ska även prova med en KCR box i sommar och se på motordatan om det blir någon förändring vid samma varv och och last. Dom har 30dagar öppet köp, det är bara att prova sa dom när ja prata med dom. Fläckten suger riktigt bra, men bredden sätter begrensning. //Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flayban 1 Postad 7 Mars , 2009 Hej. Jo då båten är klar, bara att polera skrov och städa ur, ska i sjön som sedvanligt mitten av Aprill. brukar bli den 15:e. //Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
NOsilence 0 Postad 7 Mars , 2009 Snygg och trevlig båt / hemsida. Snacka om billig i drift, imponerande Senast ändrad av NOsilence | 07 mars 2009 | 21:36 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxxan 0 Postad 8 Mars , 2009 Imponerande snygg....jag är en köpare då du vill sälja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flayban 1 Postad 8 Mars , 2009 Nu finns det mer och bättre bilder på sidan. forbina9000.dinstudio.se/ //Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 8 Mars , 2009 Mkt snyggt både båt och hemsida.. Mkt imponerande.. Tummen upp här med... !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 9 Mars , 2009 Hoj! Är din presentationsbild här på MG lånad?? Den ser ut som att det är en bild som även förekommer i en annons på blocket... Själv så är jag jätte sugen på att köpa en forbina 9000...Har du bara posetiva erfarenheter av båten eller finns det några nackdelar med den?? /andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flayban 1 Postad 9 Mars , 2009 Hej. Ja bilden är lånad, den har inte blivit bytt, men nu så är den det. Den båten har ja kolla på i höstas men det var problem med turbon, han har tydligen bytt den nu under vintern, en bra Forbina, nu med ny turbo. Om det fins nackdelar, ja det finns det alltid, tlx stötig gång i hård sjö, den är ju en planande båt så det får man ju ta, driver gärna i sidled, hög överv vattnet och ingen köl. Nä inge större båten har ju 18 år på nacken lite blir det alltid en inget större Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flayban 1 Postad 11 Mars , 2009 Nu är botten målad, nya kapellet på och hela båten polerad. Sjösättning 15 April. //Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pheubus 2 Postad 13 Mars , 2009 Jag får säga som de andra att du har gjort ett grymt bra jobb med båten och hemsidan! Om du vill få lite tips om hemsidan så skulle iaf jag vilja se snabbt om du har uppdaterat. Antingen en senaste uppdatering-sida eller att det står på första sidan. Sedan undrar jag om det verkligen är nödvändigt att ha bakkamera? Kan inte vara många som brukar simma bakom en båt som är igång Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flayban 1 Postad 13 Mars , 2009 Hej och tack igen. Jo ja har funderat på det där med senaste uppdateringen, kommer att kolla på det under helgen. Backkamera!!! ja är man pryltokig som jag är så blir det gärna så, sen är den bra till att ha koll på gummibåten . Ha det. //Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser