Sobril 1 Postad 5 Mars , 2009 Hej alla glada motorbåtsägare. Vet ni vad sunt förnuft är? Ja men visa det någon gång då hahaha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 5 Mars , 2009 Sysslolös eller..........? Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 5 Mars , 2009 Nej inte nu längre, blivit med båt Dock bara en liten rackare, men med motor. Därför Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Raceboat 9 Postad 5 Mars , 2009 Nej, jag har ingen aning. Ja, men det är ju det jag gör!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 5 Mars , 2009 Samma här det var därför jag frågade Men det är väl bäst att vara ovetandes. Då kan man skylla på det sedan, att ingen har förklarat det hela på rätt sätt. Bara att säga att då missförstod jag det hela eller trodde inte det gällde mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sobril 1 Postad 5 Mars , 2009 Nej inte nu längre, blivit med båt Dock bara en liten rackare, men med motor. Därför Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
VanerVator15 0 Postad 7 Mars , 2009 Det vet man inte för än efteråt då tänker man så skulle jag aldrig ha gjort. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 7 Mars , 2009 Motorbåtsägare är just vanligt folk med tillräckligt sunt förnufft för att inse att livet blir betydligt trevligare om man har en båt. mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser