krijje 0 Postad 4 Mars , 2009 Hej någon som vet vart man kan beställa/köpa pulpethuvor /yamarin 5200 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 4 Mars , 2009 Är det din Yamarin du är på jakt efter huva till så är det förmodligen bara att kontakta närmaste åf. Finns i tillbehörskatalogen: http://www.yamaha-motor.se/Images/2009_yamarin_tillbehor_tcm36-297859.pdf Är ju som alla originaltillbehör inte helt gratis. //df90 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndreasHT 0 Postad 4 Mars , 2009 Om du inte känner dig tvungen att ha en exakt skräddarsydd huva så kan jag tänka mig att utbudet av one-size-fitz-all-pulpetskydd finns på ställen som jula och biltema. Köpte mitt båtsitsöverdrag på jula. 119 spänn för överdrag i storlek soffa. Skulle säkert passa att kränga över en styrpulpet också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krijje 0 Postad 7 Mars , 2009 behöver inte vara orginal, bara nåt man kan kränga över som ser någorlunda propert ut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boyen 0 Postad 7 Mars , 2009 Har själv en från Jula som är till stolsöverdraget. Passar utmärk på pulpeten! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krijje 0 Postad 8 Mars , 2009 min pulpet är ganska stor så undar om ett stolsöverdrag räcker, får väl ta o plocka fram symaskinen annars=) vill helst inte betala ca 3000:- för en orginalhuva. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndreasHT 0 Postad 9 Mars , 2009 Jula har två storlekar, en till stol och en till soffa. Den sistnämnda har måtten 36in X 36in X 20in. Om den inte räcker har Jula dessutom överdrag till cyklar, mopeder, grillar etc. En del av dem i vinylklädd polyester, en del i andra material. Om du letar lite hittar du säkert något som passar. Fördelen är ju att det är billigt, från ca en hundring och uppåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krijje 0 Postad 9 Mars , 2009 ok tack för detta, får ta och kolla in jula. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser