Gäst Peter K Postad 27 Juni , 2004 Tjenare tänkte höra om någon vet hur man moddar (2T, v4, förgasare) 115hk till 130-140 mvh Fartdåre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 27 Juni , 2004 Alltså, om man trimmar båtmotorer kommer dem dra mycket mer bränsle och inte hålla speciellt bra. Det är billigare och smidigare att sälja den och köpa en större. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst peter k Postad 29 Juni , 2004 ja men det är samma motor 115 och 130 det kan ju inte va så stora förändringar, jag bryr mig inte om bränsle förbrukningen, och den kommer nog hålla lika länge som original 130hk versionen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst peter k Postad 29 Juni , 2004 jag kan inte hänga dit större, vikten är ett problem vid stilla liggande Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst hayuuga Postad 9 Juli , 2004 det håller. det är ju samma motor. Den är en strypt 130hk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser