jiha 0 Postad 6 Mars , 2009 Har ju NY båt i år! så det lär ju vara minimalt med puts&stuts. Däremot tänkte jag lägga på en bra Sealer efter vaxningen, någon som kan rekommendera en bra produkt? Lite nyfiken på de nya nano-produkterna, någon som provat? Mvh // Jiha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groenling 3 Postad 6 Mars , 2009 Eftersom båten väntar på trailern är det bara vädret som avgör. Någolunda varmt, blå himmel och ingen vind. Mai kanske? Sven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 6 Mars , 2009 Slutet på maj ..tidigast ! Vem vill åka båt när det är kallt ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vegas65 0 Postad 6 Mars , 2009 Som det känns just nu så blir det i början av april, men allt kan hända... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ovik570 0 Postad 6 Mars , 2009 He he!! Sjösätt när Du känner för det. Är isen kvar? sjösätt när den är borta DÅ!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peddan11 1 Postad 7 Mars , 2009 Före påsk hoppas jag att det blir i år Peddan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusten1 26 Postad 7 Mars , 2009 Tar inte upp så sjösättning är inget problem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iggy 0 Postad 7 Mars , 2009 när båten är klar och isen har gått ska fiske båten i! familjebåten i slutet på maj. //Iggy ;o) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusten1 26 Postad 7 Mars , 2009 Jag. Det är bara att tända kaminen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser