jonnywid 0 Postad 27 Februari , 2009 Vi kanske skulle försöka med en Möre träff i sommar. Hur många har båten så att det kan bli en träff i närheten av Sjötorp? Jag vet ett par fina ställen i närheten som skulle passa bra för en träff... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 27 Februari , 2009 kul ide. var ligger sjö torp. vette sjutton om båten hinner bli klar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonnywid 0 Postad 27 Februari , 2009 Sjötorp liger där göta kanal startar i vänern, mellan mariestade och gullspång om man håller sig på land. En kanon fin hamn med resturang och mataffär. och mycket kul att se på när det är fart i slussen... Senast ändrad av jonnywid | 27 februari 2009 | 21:38 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 30 April , 2009 Jag tar min Möre till Vänern i sommar. Skall hålla ögonen öppna efter bröder och systrar. Har båten i Vättern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser